سفارش تبلیغ
صبا ویژن
  ترفند - ارغوان
می دانم که برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استواری است که با آن تو را برمی گزیند و اینک، قلبم با اراده ای استوار با تو رازگویی می کند. [امام کاظم علیه السلام ـ در دعایش زمانی که او را به سوی بغداد می بردند ـ]
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
ترفند - ارغوان
امیر حسین یقموری
معمولی هستم عاشق هنر بخصوص موسیقی به کامپیوتر و برنامه نویسی هم علاقه مندم
لوگوی وبلاگ
ترفند - ارغوان
بایگانی
نوشته های قبلی
پاییز 1385
تابستان 1385
اوقات شرعی
لینک دوستان

عباس

لوگوی دوستان



جستجوی وبلاگ
 :جستجو

با سرعتی بی نظیر و باور نکردنی و اعجاب انگیز متن یادداشتهارا کاوایش کنید!

اشتراک در خبرنامه
 
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
38323
بازدیدهای امروز وبلاگ
4
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

نویسنده مطالب زیر:   امیر حسین یقموری  

عنوان متن ترفند جمعه 85 خرداد 12  ساعت 5:0 عصر

جابجا نمودن پوشه‌ی My Document

نگهداری پوشه‌ی My Document در یک پارتیشن جداگانه ( پارتیشنی غیر از پارتیشنی که ویندوز در آن نصب است ) شما را از دردسر فرمت‌بندی دوباره و یا احیانا از دست‌دادن اطلاعات موجود در آن نجات خواهد داد. برای این کار بر روی My Document راست کلیک کنید و گزینه Properties را انتخاب کنید. حال ...Move را زده و پارتیشن دلخواه را انتخاب کنید و با کلیک بر روی Make New Folder پوشه‌ای با نام دلخواه بسازید و ok کنید. کار تمام است!


- اعمال تغییرات برای جستجوی سریعتر

اگر شما هم به شکل سرراست و ساده‌ی پنجره‌ی جستجو در Win 2000 و نسخه‌های قدیمی‌تر عادت دارید و نمی‌خواهید با دیدن انیمیشن‌های WinXP وقت خود را تلف کنید، بنابراین در پنجره‌ی Search ، گزینه‌ی Change preferences و سپس گزینه‌ی Without an animated screen character را انتخاب کنید. حال دوباره به Change Preferences بروید، سپس Change files and folders search behavior و سپس Advanced و در پایان Ok را کلیک کنید. حال جستجو برای فایل‌ها خیلی راحت، سرراست و سریع خواهد بود.


- اصلاح منوی Send To

وقتی شما روی یک فایل کلیک راست کرده و از منوی Send To استفاده می کنید، گزینه های مختلفی از جمله My Documents ، Desktop ، A: drive و ... پیش روی شما قرار می‌گیرد. اما شما می‌توانید محل مورد نظر خودتان را هم به این منو اضافه کنید‌.
در ویندوز 2000 و XP به آدرس زیر:
C:\Documents and setting\usernames\Send to


و در ویندوز 98 و Me به آدرس زیر بروید:
C:\Windows\Send to


( اگر شاخه مورد نظر را نیافتید، My Computer را باز کنید حال از منوی Tools گزینه Folder Option و برگه View را انتخاب کرده و Show hidden files and folders را تیک بزنید‌. ) حال به پوشه یا شاخه‌ای بروید که می‌خواهید آن را در منوی Send To قرار دهید. آنرا کپی و در پوشه SendTo راست کلیک کرده و گزینه Pate Shortcut را انتخاب کنید. حال می‌توانید نام آن را به دلخواه خودتان تغییر دهید. هم اکنون پوشه‌ی مورد نظر شما نیز به این منو اضافه شده است!


  نظرات شما  ( )

 

Powered by : پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJ